MINGGU PEPERIKSAAN GERAK GEMPUR PRA-PMR 2 DARI JPN SARAWAK (RUJUK JADUAL)
JADUAL WAKTU
PEPERIKSAAN PERCUBAAN PMR 2 NEGERI SARAWAK 2011
HARI/TARIKH | WAKTU | KOD KERTAS | MATA PELAJARAN | TEMPOH | JENIS KERTAS |
ISNIN 15.08.2011 | 0730 – 0830 0900 – 1100 1115 – 1230
| 02/2 02/1 21/1 | BAHASA MALAYSIA 2 BAHASA MALAYSIA 1 SEJARAH | 2 JAM 1 JAM 1 JAM 15 MIN | SUBJEKTIF OBJEKTIF OBJEKTIF |
SELASA 16.08.2011 | 0730 – 0830 0900 – 1030 1100 – 1215 | 12/2 12/1 23/1 | BAHASA INGGERIS 2 BAHASA INGGERIS 1 GEOGRAFI | 1 JAM 30 MIN 1 JAM 1 JAM 15 MIN | SUBJEKTIF OBJEKTIF OBJEKTIF |
RABU 17.08.2011 | 0730 - 0900 0930 – 1030 1100 – 1230 1100 – 1230 1100 – 1230 1100 – 1230 | 55/2 55/1 76/1 77/1 78/1 79/1 | SCIENCE 2 SCIENCE 1 KHB – KT KHB – ERT KHB – PERTANIAN KHB – PK | 1 JAM 30 MIN 1 JAM 1 JAM 30 MIN 1 JAM 30 MIN 1 JAM 30 MIN 1 JAM 30 MIN | SUBJEKTIF OBJEKTIF OBJEKTIF OBJEKTIF OBJEKTIF OBJEKTIF |
KHAMIS 18.08.2011 | 0730 – 0915 0945 – 1100 1130 – 1230 1130 – 1230 | 50/2 50/1 037/1 32/1 | MATHEMATIC 2 MATHEMATIC 1 BAHASA IBAN 1 BAHASA CINA 1 | 1 JAM 45 MIN 1 JAM 45 MIN 1 JAM 1 JAM | SUBJEKTIF OBJEKTIF OBJEKTIF OBJEKTIF |
JUMAAT 19.08.11 | 0730 – 0930 0730 – 0930 0730 - 0915 | 45/1 32/2 037/2 | PENDIDIKAN ISLAM BAHASA CINA 2 BAHASA IBAN 2 | 2 JAM 2 JAM 1 JAM 15 MIN | SUBJEKTIF SUBJEKTIF SUBJEKTIF |
- Kertas Peperiksaan disediakan oleh Jabatan pelajaran negeri Sarawak.
- Tiada persediaan mengajar untuk tingkatan tiga kerana tiada aktiviti pembelajaran dijalankan.
Hari | ISNIN |
Tarikh | 15 Ogos 2011 |
Mata Pelajaran | Geografi |
Tingkatan | 2C (37 pelajar) |
Masa | 11:30 – 12:40 ( 2 masa) |
Tajuk | 5.1 Petempatan Awal |
Konsep | Kedudukan |
Hasil Pembelajaran | Memahami petempatan awal dan factor-faktor yang mempengaruhinya |
Objektif Tingkahlaku | Pada akhir pengajaran murid-murid dapat: Aras 1:
Aras 2:
|
Aktiviti Pembelajaran | 1. Membincangkan factor-faktor yang mempengaruhi petampatan Negara Malaysia 2. Sumbangsaran tentang peranan kerajaan dalam mempengaruhi petempatan Negara Malaysia. |
Unsur Patriotisme | Berusaha membangunkan Negara Malaysia -Menghargai peranan kerajaan dalam mempengaruhi petempatan Negara Malaysia. |
Nilai Murni | Berdikari dan Berdisiplin |
Pendekatan | KBKK (Aplikasi) ICT |
BBM | Gambarajah (Peta Minda dan KItaran) |
Refleksi | Murid-murid tiada masalah kerana pernah belajar tajuk tersebut di Tingkatan 1. |
Hari | Selasa |
Tarikh | 16 Ogos 2011 |
Mata Pelajaran | Geografi |
Tingkatan | 2C (37 pelajar) |
Masa | 11:30 – 12:00 ( 1 masa) |
Tajuk | 5.1 Petempatan Awal |
Konsep | Kedudukan |
Hasil Pembelajaran | Memahami petempatan awal dan factor-faktor yang mempengaruhinya |
Objektif Tingkahlaku | Pada akhir pengajaran murid-murid dapat: Aras 1:
Aras 2:
|
Aktiviti Pembelajaran | 1. Membincangkan factor-faktor yang mempengaruhi petampatan Negara Malaysia 2. Sumbangsaran tentang peranan kerajaan dalam mempengaruhi petempatan Negara Malaysia. |
Unsur Patriotisme | Berusaha membangunkan Negara Malaysia -Menghargai peranan kerajaan dalam mempengaruhi petempatan Negara Malaysia. |
Nilai Murni | Berdikari dan Berdisiplin |
Pendekatan | KBKK (Aplikasi) ICT |
BBM | Gambarajah (Peta Minda dan KItaran) |
Refleksi | Murid-murid tiada masalah kerana pernah belajar tajuk tersebut di Tingkatan 1. |
Hari | Khamis |
Tarikh | 18 Ogos 2011 |
Mata Pelajaran | Geografi |
Tingkatan | 2C (37 pelajar) |
Masa | 11:30 – 12:00 ( 1 masa) |
Tajuk | 5.1 Petempatan Awal |
Konsep | Kedudukan |
Hasil Pembelajaran | Memahami petempatan awal dan factor-faktor yang mempengaruhinya |
Objektif Tingkahlaku | Pada akhir pengajaran murid-murid dapat: Aras 1:
Aras 2:
|
Aktiviti Pembelajaran | 1. Membincangkan factor-faktor yang mempengaruhi petampatan Negara Malaysia 2. Sumbangsaran tentang peranan kerajaan dalam mempengaruhi petempatan Negara Malaysia. |
Unsur Patriotisme | Berusaha membangunkan Negara Malaysia -Menghargai peranan kerajaan dalam mempengaruhi petempatan Negara Malaysia. |
Nilai Murni | Berdikari dan Berdisiplin |
Pendekatan | KBKK (Aplikasi) ICT |
BBM | Gambarajah (Peta Minda dan KItaran) |
Refleksi | Murid-murid tiada masalah kerana pernah belajar tajuk tersebut di Tingkatan 1. |
No comments:
Post a Comment